۲۱ دی ۱۳۹۴، ۸:۴۲

رئیس کمیته آموزش هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی:

بهره برداری از زمین تخته ارکان بجنورد از اولویت‌های مسئولان باشد

بهره برداری از زمین تخته ارکان بجنورد از اولویت‌های مسئولان باشد

بجنورد - رئیس کمیته آموزش هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی گفت: بهره برداری از زمین پنج هزار متری تخته ارکان باید از اولویت‌های مسئولان استان باشد.

سهیل وطن خواه در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: بهره برداری از پنج هزار متر زمین مجموعه ورزشی ارکان برای پیست موتور کراس و در کنار آن ایجاد زمینه‌های ایجاد پیست موتورریس و سرعت میدانی اتومبیل رانی باید از اولویت‌های مسئولان استانی وکشوری باشد.

وی با تغییر ریاست هیئت و به تبع تشکیل کمیته‌های هیات استان در نیمه اول سال آینده، هیئت قصد دارد تمرکز خود را معطوف بهره برداری از پیست تخته ارکان کند.

وطن خواه تصریح کرد: برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی از جمله مسابقات پر هزینه به شمار می‌رود، اما با این وجود این هیئت توانست مسابقات انتخابی کشوری خودروهای دو دیفرانسیل را دراسفراین برگزار کند و نتیجه آن اعزام نفر اول این رقابت‌ها به مسابقات چند جانبه آذربایجان (جام ارس) بود که این مهم نشانگر وجود استعدادهای متعدد در استان است.

وی گفت: در صورت جذب اسپانسر و تخصیص بودجه کافی از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، می‌توانیم گام‌های خوبی در بهره‌برداری پیست‌ها و مسابقات برداریم.

وطن خواه  با اشاره به اعزام ۹ ورزشکار در کلاس دو دیفرانسیل انتخاب کشوری سبزوار اظهار کرد: کسب مقام چهارمی خراسان شمالی در رده تیمی و کسب یک مقام دومی در کلاس چهار سیلندر، نیاز اتومبیل‌رانان استان را به کلاس‌های آموزشی مشخص کرد که در نیمه اول سال آینده کلاس‌های آموزشی و دوره‌های مربیگری و داوری نیز برگزار خواهد شد.   

کد خبر 3021911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha